کد خبر: ۲۳۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۷
درحالیکه ترس و وحشت ساکنان رژیم صهیونیستی را فراگرفته و آنها همچنان درحال ذخیره مواد غذایی هستند، گزارش‌های میدانی از سرزمین‌های اشغالی حاکی از آن است که ساکنانی که برای خرید آذوقه به فروشگاه‌ها هجوم آورده‌اند با جمله «آذوقه تمام است»، روبرو شده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، ساعاتی بعد از پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم، انفجارهای متعددی در سرزمین‌های اشغالی به گوش رسید.

مشاهدات میدانی خبرنگاران از ساکنان این سرزمین‌ها حاکی از آن است که هنوز تعداد قابل توجهی از جمعیت با داشتن بطری‌های آب به سمت پناهگاه‌ها در فرار هستند.

الیاهو برکات، مالک ۴۹ ساله خواربارفروشی در محله مامیلا در تل آویو، گفت: همانطور که می‌بینید قفسه‌ها خالی است و همه در حال فرار به سمت پناهگاه‌ها هستند.

برکات گفت که طی ساعات گذشته افراد زیادی برای تهیه آذوقه و آب به مغازه او آمده‌اند و اکنون همه چیز تمام شده است.

یک مقام ارتش رژیم صهیونیستی گفت که ایران بیش از یکصد پهپاد تهاجمی را به سمت رژیم صهیونیستی پرتاب کرده است و تعداد بیشتری نیز ممکن است شلیک شود.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز به مردم هشدار داد که برای جستجوی سرپناه آماده شوند.

هاگاری، گفت: به شما یادآوری می‌کنم که مهم نیست که تهدید از کجا پرتاب می‌شود، وقتی زنگ خطر به صدا در می‌آید باید وارد پناهگاه شوید و کمتر از ۱۰ دقیقه در آنجا منتظر بمانید.

مایکل اوزان دندانپزشک ۵۲ ساله نیز گفت که خانواده‌اش در خانه پدرشوهرش جمع شده بودند تا در کنار هم باشند.

آنها دستورات را دنبال کردند، مواد غذایی فاسد نشدنی خریدند و آماده رفتن به پناهگاه ساختمان مسکونی خود شدند. او گفت که انتظار دارد زندگی روزمره در روزهای آینده مختل شود.

طبق اخبار منتشر شده در حال حاضر تمام مدارس و ساختمان‌های دولتی در سرزمین‌های اشغالی طی روزهای آینده تعطیل هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار